La Marta i en Nacho viatgen a Xina per viure una nova experiència amb TRAVEL WORK

La Marta és una travelworker amb experiència que ha decidit tornar a viure una aventura amb nosaltres. Tant ella com la seva parella ja van estar a Anglaterra amb Travel Work, ara però han decidit marxar més lluny i volar fins a la Xina per fer pràctiques a un despatx i a un Hotel.

Ens hi explica ella mateixa:

Hola Travel Work

La veritat és que estic mooolt mooolt contenta amb el despatx!!!!! És xulíssimmmmm!!! Començaré demà i estaré la primera setmana coneixent-los i m'ensenyaran com va tot. 

En quant al hostal, per ser un hostal a la xina està força bé, fan activitats cada nit i fins ara estava amb la Laura també de Travel Work, que així he tingut la oportunitat de conèixer algú més... El personal és jove i simpàtic.

En quant a l'allotjament em va costar trobar-ne un que valgués la pena i que tingués les condicions que demanava: estar a prop d'en Nacho, estar a prop de la feina, que la dutxa tingués espai propi i que valgués entra 2000 i 3000 yans al mes...

Tot i així n'he acabat trobant un al primer ring, lo qual està molt bé, ja que està a prop del centre i compleix amb tot el que demanava. Compartiré el pis amb una noia xinesa, un noi filipí i un altre noi que no me'n recordo d'on és! Jo m'instal·laré allà divendres. El pis es un dúplex decorat amb estil occidental.

Ja hem conec el metro quasi ve de pe a pa (buscant pis per aquí i per allà), i he descobert llocs molt xulos.

El Nacho pel que sé, està molt bé també. Ja t'explicarà ell el que està vivint... Fins ara no ens hem pogut veure gaire, però això canviarà a partir de la setmana que ve, ja que ja estarem instal·lats, a més a més, coincidim en dies de festa de moment... I en horaris laborals!!!

Està sent una experiència dura però brillant per la meva part. Em va costar els dos primers dies, però estic encantada ara. No canviaria la meva experiència per la de ningú, estic aprenent de tot, i estic tant entusiasmada que he començat a estudiar xinès pel meu compte!

Moltes gràcies, fins aviat!!!

Marta

Al nostre web podràs llegir més experiències de travelworker's

No hay comentarios:

Publicar un comentario