La Teresa ens explica la seva experiència a Viena

Bona tarda!!!

Bé, ja fa gairebé dues setmanes que vaig arribar a Viena i han passat volant! El temps passa ràpid, massa ràpid jeje

Encara sóc a la residència fins la setmana que ve. La trobaré a faltar perquè l'habitació és molt acollidora i la neteja en general es espectacular! Estic buscant habitació, ara ja començo a tenir 3 visites al dia és a dir que no paro!! Però m'ha costat força.

Estic aprenent moltissim, a l'escola d'idiomes m'han posat en una classe molt maca de gent que també està a la mateixa residència que jo. Tothom parla anglès però em fa molta il·lusió començar a poder-me entendre amb alemany i cada vegada saber-ne més!! M'ENCANTA!!!!

Comença a fer fresqueta. Quan surto a córrer ja vaig amb samarretes tèrmiques però durant el dia el sol encara escalfa bastant! És una ciutat impresionant amb un centre històric que mai s'acaba. Immens però a l'hora com a casa. ENCARA EM QUEDA MOLT TURISME PER FERRR! Però tot al seu temps.

Us envio alguna algunes fotografies de Stadpak on acostumo a anar a córrer i d'altres.

Moltes gràcies per tot!

Més experiències a la nostra web corporativa

No hay comentarios:

Publicar un comentario