Sis setmanes de pràctiques a Devon

Hola a tots!

Fa dues setmanes que vaig arribar de Devon, després de passar-hi un experiència extraordinària. Concretament, sis setmanes d’estada al poble de Newton Abbot i fent pràctiques en un laboratori.

Sortia de Catalunya amb aquell neguit de si tot aniria bé, si em trobaria a gust, viatjar sola... i la veritat que ha anat tot perfecte!

Amb la família he estat molt a gust. La meva “host-mother” m’ha tractat molt bé, sempre mirava que estigués a gust i cuinava molt bé. I per parlar en anglès anava fenomenal. A la casa hi havia també una noia italiana amb la que ens vam portar molt bé així que vaig tenir sort! El que es feia més pesat era que contínuament havia d’agafar l’autobús per anar a treballar, per anar a Torquay quan havíem quedat... però t’hi acabes acostumant i val la pena quan després passes una bona estona!

De dilluns a divendres, exceptuant els dijous, agafava el bus per anar a treballar fins a les cinc de la tarda. La veritat és que acabava bastant cansada de la feina però m’ha servit principalment per agafar pràctica en tècniques bàsiques de laboratori, aprendre alguna paraula tècnica en anglès i saber com és això de treballar en una laboratori.

Els dijous hi havia els “meetings” normalment a Torquay on ens trobaven tots i fèiem diferents activitats com ara una barbacoa, pujar a la nòria de Torquay, jugar a la bolera, anar al museu... Està molt bé per conèixer a gent de diferents llocs, països i passar una bona estona. Vam fer una bona colla i normalment els dimecres després de sopar també ens trobàvem a Torquay i fèiem diferents coses.

Els caps de setmana aprofitava també per trobar-me amb diferent gent i visitar diferents llocs de Devon com ara: Paignton, Brixham, Dartmouth, el parc de Dartmoor, Teignmouth, Exeter... I els dissabtes a la nit sortíem per Torquay.

Així que valoro aquesta experiència com a molt positiva i inoblidable! Ara tinc més facilitat a l’hora de parlar en anglès, ja que t’has d’espavilar sí o sí, he conegut a molta gent increïble, indrets magnífics i una cultura diferent a la nostra en alguns aspectes. Per suposat, ho recomano a tothom!

Moltes gràcies per tot Travel Work!

Núria

No hay comentarios:

Publicar un comentario