L'Alba, de pràctiques en una productora de cinema a Viena

Hola TRAVEL WORK!

Us escric des de Viena per comentar-vos l'experiència inoblidable que estic vivint fent pràctiques a una productora de Cine.

El que més m'agrada és no poder dir-vos com és el meu dia a dia, ja cada dia és diferent:

Des d'entrevistar a Eric Burden del grup The Animals, fins a estar una setmana en un poble d'Àustria preciós, fent un documental amb uns productors de Los Angeles.

Per exemple, aquesta setmana el meu jefe està a Londres treballant en un documental per un  programa de Televisió Austríac finançat per Red Bull, que es dedica a fer petits documentals relacionats amb l'àmbit científic. Jo estic col·laborant amb ells des de l'oficina de Viena.

La meva tasca: ajudar en la recerca d'idees o històries de persones d'arreu del món que encaixin en el programa. Lo millor de tot és que no paro de fer contactes constantment, ja sigui en els rodatges, o quan estic a l'oficina o per exemple ara treballant pel programa. És una constant d'experiències i d'oportunitats que estan allà, per sempre i, per tant, ajuda a veure que la teva carrera va ben encaminada.

Moltíssimes gràcies per tot!

Us estic molt agraïda,
Alba

No hay comentarios:

Publicar un comentario